- Alkohol gör mej glad

Jaa, det börjar ju närma sej jul . Vid den här tiden av året är alkohol min bästa vän faktiskt .
Vill supa skallen av mej varje dag .

Men nu till det jag skulle skriva om .
Har testat Xider X-mas och winter .

Betygen:
- X-mas : 5,5
Dom första 3 klunkarna gilla jag inte riktigt, men sen så va den väl helt okej .
Lite för söt för min smak . Men den var helt okej .
- Winter : 8
Denna var mycket godare, den var både söt och inte söt . Lite sträv i smaken .
Vilket jag gillar . Den rekommenderar jag faktiskt .
Detta får bli min dricka i jul, för jag dricker inte julöl . Gillar det inte .



BTW, jag är inte nykter just nu . Så jag vet inte varför jag skrev detta .
Men jag kommer somna gött inatt :]

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0