- Baahumbug

Jaaao, nu sitter jag här och fiser igen . Helt seriöst .

Frös nästan ihjäl i morses ! Glömde vantar så mina händer var nästan blåa när jag hade vart ute med Sebben, blåa läppar hade jag med ! Sexigt värre
Hmm, kan inte påstå att mina cornflakes kakor var så jätte goda . Så jag tänker aldrig baka igen .
Och så har jag ju fått för mej att jag ska sticka, en liten gubbe då . Med bommul i asså, jaa skit samma . Fattar ni inte va jag menar så jobbigt för er .
Ska försöka hitta lite bommul, tror inte vi har det hemma . Behöver snöre med, men så heter det inte . Kommer inte på vad det heter ! Aaah hjälp mej !?
Aja, får be mor köpa lite sånt till mej imorgon .

Köpte julklapp till mor idag, blev svena bra ! Det är nåt hon önskar sej iallafall, ska allt klämma ut nåt från far imön . Har ingen aning om vad han önskar sej, irreterande .
Imorgon får jag sova länge :] Mamma börjar inte förns kl halv 2 ^^ Förjävla nice
Så jag vet inte vad jag ska göra imorgon, finns inte mycket att göra . Folk har ju inte tid/ork att komma hit . Tråkigt värre .
Bor faktiskt inte så långt bort, och vi hade faktiskt inget annat val än att flytta . Eller vi kunde bo på gatan .

Öhm, endel människor har väääääldigt svårt att svara på en ja/nej fråga .

Smell you later Fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0