- Berit är tråkig

Denna afton har det vart typ 5 st som har sagt att jag är tråkig .
Mjoo, jag kanske är tråkig ibland . Men har ni träffat mej ? Nopp, det har ni inte .
Så ni kan inte säga så mycket om det . Blöööh på er .
Jag är faktiskt en väldigt rolig, intressant och trevlig person när man har träffat och lärt känna mej . Ibland iallafall . När jag har lust och om personen förtjänar det .
Men tyck att jag är tråkig då, men det försämrar chansen att ni någonsin kommer få träffa mej .


Har då tagit några öl, trodde att jag bara hade 4 st som jag brukar . Men jag hade fel, hade 6 st .
Så nu dricker jag min fjärde sen ska jag sova lite hade jag tänkt, men hur ofta blir det som jag har tänkt ?
Iallafall, får väl dricka dom 2 andra imorgon med min Jack Daniels . Bli full och sen däcka, det är min plan .
Orkar inte gå ut, visst det skulle säkert vara roligt . Men jag har ingen lust att planera något sånt 2 dagar innan nyår . Så det så .
Blir en kväll med mej själv och film . Fuck asså .

Fick min första beställning idag, lerfigurer asså .
Mamma tog med några saker jag hade gjort till skolan idag, och då var det faktiskt folk som ville att jag skulle göra nåt till dom .
Panda t.ex . Sen några andra små djur tänkte jag . Det kommer väl upp på min andra blogg isåfall .

Ja, jag ser till och med tråkig ut . Men F.U


Berit Silfver - AlkoholAbstinens börjar bli en vana .

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0