- Biina Bo <3

Idag kom Sabina på besök ! Helt underbart :)
Fick världens kram när hon kom från bussen, super mys
Drack kaffe och åt bulle, kolla film, hon fick sin julklapp . Vi åt mat oxå .
Men nu har hon åkt hem :( Tänkte att jag skulle åka dit en sväng faktiskt, nästa vecka eller nåt .

Nu sitter jag och väntar på att Underworld ska börja, även fast jag har sett den 100 gånger .
Efter det blir det nog Scarface, har ju inte sett den ! Tragiskt .
Imorgon händer det nog inget, om jag inte har glömt nåt . Men det har jag säkert !

Usch, jag är så dum ! Bara förstör hela tiden .
Hade en chans, och förstörde allt ! Mår inge bra av det .
Tänker på honom varje dag . JAG SAKNAR DEJ !
Jag hatar mej själv




Tatuering 18/1 ! :]

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0