- Brännskada

Happ, då har jag morgon pysslat igen :)
Blev en nalle och en blomma på en sten .
Var nöjd med blomman, men inte nallen :/
Jobbigt nog när jag skulle ta ut det ur ungen så brännde jag mej :(
Men bara lite på fingret, men det svider lite :/

Skulle åkt till Skövde idag, men det blir inte så .
Mår inte riktigt bra idag :/ är förkylld, hängig som fan :(
Förkyllningen sätter sej på lungorna, så jag kan knappt andas :(
Och jag har ingen astma medicin, måste fixa det så jag inte dör .

Tänker inte göra så mycket idag, mest slapp .
Film och sånt, kanske måla lite sen .
Blir en väldigt lugn dag faktiskt .
Måste fixa Maries julklapp fan, har inte gjort det än
Jag är fan sämsta kompisen :(

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0