- Clown och färga håret

Just nu sitter jag här med massa färg i håret, riktigt trevligt .
Det blir då brunt igen, får va så ett tag faktiskt .
Hmm, far ringde Gunnar förut . Får väl se om han ringer upp eller om han är ledig kanske ?
Vet inte .

Var och handlade idag, mat och sånt asså .
Köpte omslagspapper för det behövs ju till julklappar, jobbigt nog så hatar tejpen mej !
Sen så fixa jag Sabinas julklapp, så det ligger i massa papper ! Mahahahaha
Får fixa med dom andra imön på morgonen, så jag har nåt att göra .
Annars har jag faktiskt inte gjort nåt idag .
Försökte vila lite förut, men det gick ju lika bra som att simma naken på asfalt !
Så jag satte mej och gjorde en liten clown . Blev rätt bra faktiskt .

Nu ska jag få bort all färg i håret sen ner och fixa sista detaljerna på Maries julklapp .
JulKlapps mys !

Berit Silfver - Kroniskt sjuk, astmatiker .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0