- Då var julen äntligen över

Fick det bästa julklappen någonsin inatt :]
Kan inte säga vad det är för då kommer folk tycka att jag är konstigare än vanligt !

Men idag kom mammas moster och hennes familj .
Väldigt tråkigt faktsikt . Konstiga människor

Julklapparna dag2
- Film (the blair witch project)
- påslakanset (BARBIE ! Önskat mej det länge :])
- Nån flaska ? (vet inte vad jag ska ha den till)
Blev nöjd med 2 saker iallafall, bra det .
Har vart nöjd med allt, förutom den onödiga flaskan :S
VAFAN SKA JAG HA DEN TILL !?
Hon hade sagt till mor att jag skulle på pengar, men inte ett öre fick jag :S
Ursäkta, men jag får inga pengar . Jag lever på födelsedagar och julafton !
Jag är inte girig asså, men har alltid fått pengar förut . Mamma blev oxå besviken .

Av Lill-Britt så fick jag ett paket cigg :) Det är alltid bra att ha ! Snart slut dock :P
Jag är som en skorsten ! Cigg i käfta jämt . Men jag gillar att röka .
Så jag säger: Tack så hemskt mycket :) <3

Nu ska jag och mamma kolla på film, the blair witch project :)
Såg den för ett tag sen, men jag gilla den .
Skriver kanske lite sen, om jag inte har somnat . Har feber igen, så jag är halft död .
Mår svin dåligt, det kom som en jävla smäll :( Tänkte ju fan dra ut idag, min underbara vän Sarah fyller år idag :) GRATTIS SARAH ! <3

Smell you later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0