- Dig får man ju skämmas över !

Jaaao, vad har jag gjort idag . hmm
Vart och handlat, lekt med lera, ätit, kollat film och lekt med sök ord .
Målat lite med, blev inge bra . Så det åka i soptunnan !
Annars har jag faktiskt inte gjort nåt speciellt idag .

Hm, jag tror att nästan alla jag känner skämms över mej . Iallafall nån gång .
Men jaa, jag kan vara sjukt barnslig !
Folk vet inte vad dom ger sej in på när dom bli vän med mej :]
Jobbigt nog skämms mina föreldrar över mej med, bara för jag är lite extra konstig ibland .

Gav min mor dåligt samveta förut .
Fråga om hon ville leka med lera med mej .
Hon sa: Nää, jag kollar på tv .
Då svara jag: Du vill aldrig göra nåt .
Vilket är sant, hon vill aldrig pyssla eller nåt . Skit tråkigt .
Jag känner mej så besvärlig när jag frågar om hon vill göra nåt .
Imorgon skulle vi tydligen baka, Men får väl se hur det blir med det, tror inte det kommer hända .

Aja, F.U.M.F  (Fuck you mother fuckers)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0