- Early morning

Mor kom och peta på mej kl 05:45 . Hon seriöst peta på mej -.-
Då tänkte jag: Sluta peta på mej, jag är vaken . Men jag kommer troligtvis somna om ifall du slutar
Men hon sluta inte peta på mej, så fick be henne sluta peta på mej :P
Så vandra jag upp, tog kaffe och en cigg . Gick ut i kylan och rökte .
Mor drog iväg, då kom leran fram ! Gjorde ett peacemärke och en ful blomma XD
Peacemärke kan man ha som halsband :P Så roligt har jag haft !
Har haft med mej kameran typ hela morgonen så tänkte visa vad jag och Bastian har gjort .
Inte för att det är så mycket men det kan väl vara trevligt att se iallafall ?
Ni har inget val iallafall !

Senare idag ska mor och far handla, vet inte om jag tänker följa med .
Det kan dock vara trevligt . Men det är svin kallt ute och jag är trött .
Men ska ju sova lite om en stund så får se vad som händer

Igår började jag kolla på Nightmare before christmas . Men när det bästa började så hackade den :[
Det var massa repor och jävelskap på den, min syster vet inte hur man ska lägga skivor !
Så jag tänker faktiskt beställa en tänkte jag, senare idag . Om jag kommer ihåg .

Jag tackade nej till nyår i år . Stannar hemma .
Kolla film och dricka whiskey, orkar inte träffa folk jag hatar endast för att man ska supa .
Och jag tycker att nyår är överskattat, varför ska man fira att ett år av skit är slut och börjar ett nytt år med massa skit ? Det är så att jag aldrig har tur, vet inte när jag hade tur sist .
[Sabina har flyttat till sthlm, har nästan ingen kontakt med Marie (inte många andra heller), mina planer går till botten, pojkar tycker att jag är äcklig för att jag är mej själv (jaa, jag är ett svin) och så vidare och så vidare .
Men jag överlever nog ett liv utan pojke, speciellt om inte någon tycker om mej för den jag är]


Nu ska jag väcka min syster så jag kan gå lägga mej en stund . Det kommer bilder lite senare .
Sov faktiskt hela natten :) tog en sovtablett och somna innom 5 minuter, helt underbart ! Vakna inte nån gång .
Men att gå upp innan kl 11 är inte riktigt min grej, är ingen morgonmänniska .

God natt/morgon !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0