- Förvirrad

Tänkte berätta lite om min väldigt värdelösa dag :P
Har väl inte gjort så jätte mycket ! Men ändå, har inte så mycket att säga längre .
- Långpromenad
- Duschat
- Vilat i typ en timme
- Hjälpt till med tvätten
- Kollat film
- Köpt lera (4 nya färger)
- Vart och handlat med far
- Pratat med min mor om skolan
- Ätit nyposoppa ^^
- Bytt påslakan ! (BARBIE !)
Hmm, nåt mer ? Neeej, tror inte detta .
Tänkte dock visa bild på mitt nya påslakan, som jag ska sova i inatt ! Möhö barbie :]
Oh yeeees, I´m gaaaay


Hehehe :]

Imorgon ska jag upp kl kvart i 6 :( mamma börjar sjukt tidigt .
Så det blir att snutta kudden tidigt idag, väldigt skönt faktiskt . Sov inget inatt så jag är rätt trött .
Annars vet jag inte vad jag ska göra imorgon, kanske följa med och handla med mor och far ? Vem vet .
Pyssel blir det imorgon iallafall :) 
Oj, vad min rygg gör ont nu, får be mor att hoppa på den lite !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0