- Fuck it

Jag saknar sömn ! Sova en hel natt . Vet inte när jag gjorde det sist :S
Varför är min sömn så jävla fuckad ? Jävla skit grej asså .
Vill inte sova på dagen heller, men orkar fan inte va vaken !
Aaaaahhhhhhh !

Har precis duschat, det behövdes . Lukta inte så värst gött .
Alltid lika trevligt att veta hur dålig jag är på att duscha .
Jag är alldeles för lat . Så är det .
Trodde jag skulle känna mej lite piggare efter en dusch, men nej .
Kommer la somna framför filmen sen, Transformers 2 ^^
Jag älskar sånna filmer ! Fan va underbart .
Ska snart platta håret, så jag inte ser mer mongo ut än vanligt .
Jävla skit hår, vågit och jävligt .
Tänkt på att jag svär vääääääääldigt mycket ? Kan inte sluta .
Därför är det bra att vi inte har några barn här inne, så jag inte lär dom nåt dumt .
Haha, stackars barn .

Ne, nu får jag allt platta håret . Annars blir det inte gjort .
Kläder ska jag ta på mej me, kläder är överskattat !
Hade jag bott ensam så skulle jag va naken jämt :]

Smell you later M. Fuckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0