- Fy fan

Rita nyss en naken bild på mej själv, tänker inte visa den för jag vill inte att någon ska spy .
Jag hatar seriöst ingen annan mer än va jag hatar mej själv .
Finns inte en cm på min kropp som jag gillar . Jag ser hemsk ut .
När jag ser mej själv naken vill jag spy, får fan kvälningar .
Jag är ett jävla fetto, borde väga typ 70-75 kg . Vilket jag verkligen inte gör .
Behöver gå ner typ 9 kg .
Visst, det låter inte mycket . Men jag har försökt förlora detta hur jävla länge som helst .
Funderar starkt på fettsugning, jobbigt nog får jag inte det för jag är inte "tillräckligt" fet .
Vet, det låter sjukt patetiskt att skriva det här .
Men förlåt att jag har dåligt självförtroende då !
Man kan inte ens kolla på tv 2 sekunder innan det kommer en pinne på bild .
Hatar det, kollar knappt på tv längre . Mår inte bättre av det .
Nu ska jag inte skriva mer .



Smell you later .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0