- Hal is och morgonbak

Jag fick en ide igår kväll att jag skulle baka . Leta lätta recept på nätet för jag kan inte baka .
Men jag hitta inget som verka lätt, asså Beritlätt .
Så jag bad mamma om receptet på cornflakeskakor, cornflakes i chokladgojs .
Det har jag gjort denna morgonen, vågar dock inte smaka . Ska allt hitta en försökskanin !
Har plockat ut/i diskmaskinen med, ska snart ut med Sebben sen blir det frulle för min del .

Hmm, resten av dagen .
- Slå in lite paket om jag kan hitta små lådor .
- Kolla på film tänkte jag 
- Duscha är ett måste 
- Kanske vandra upp till "stan" och köpa julklapp till mor 
- Städa mitt rum
Det var nog bara det, eller ? 
Ingen aning, som vanligt . 

Undra om jag har några trogna "Skratta åt Berits sorliga liv"-läsare ? 

Smell you later 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0