- Halnaken städning is thaa shit !

Jaa, jag städar halvnaken :P eller kallingar och t-shirt . Det blir inte lika varmt !
Tänk den som får bo med mej, halvnaken städning vafan ! NiceBajs .
Men nu jävlar är det rent, förutom jag . Jag är dammig :P får bli en dusch imorgon tänkte jag .
Ser faktiskt rätt bra ut här inne nu, man kan gå på golvet utan att det fastnar massa skit XD
Lyssna på The Killers och Horrorpops samtidigt :] KÄRLEK TILL HORRORPOPS ! Helt underbara .

Har tänkt lite på nyår, jag har ju då inget att göra .
Så tänkte fråga bror min om vi skulle äta banan, kan va trevligt :)
Men får se om jag får tag i den fan, länge sen jag prata med honom :/
BabyBro <3

Imorgon blir det en tidig dag igen, lite små segt faktiskt .
Ska försöka lägga mej tidigt, men det brukar faktiskt inte gå så bra :P
Fastnar framför msn jämt, jag har faktiskt rätt roliga människor där :P Många favoriter
Och många överkåta jävlar som man kan driva jävel med ! Så kul :]
Sen har jag endel som är lika äckliga som mej ! Mycket trevligt kan jag säga :)

Jag hittar inte mitt kaffe :( Står säkert där uppe, så jag får pallra mej upp .
Så jag har faktiskt inget mer att säga mer än att jag har damm i näsan !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0