- Helnatts sömn och dumma kommentarer

Nu är det så att det är nån riktigt äcklig fjortis/emo som kommenterar min bilddagbok, inget snällt direkt .
Hon säger att jag är ful, för nån dag sen så la jag upp en bild på mej och då skrev hon att hon höll på att spy . För att hon såg mej .
Öhm, jag vet redan att jag är ful . Men tack för att du gör mitt självförtroende värre, helt underbart .
BTW, du är då fan inte så jävla snygger själv . Och att vara stolt över att man är fjortis/emo är så jävla patetiskt . Svårt att fatta att ingen gillar sånna ? Ni finns bara till för att vi andra ska ha nåt att skratta åt .
Och kommer du inte på nåt värre att säga eller ? Jag har seriöst hört allt . Vet att jag är en äcklig slusk som egentligen inte borde finnas till . Men vad vore världen utan en Berit Silfver ?
F.U.M.F

Jag har sovit en hel natt :] Så jävla underbart, så jag är faktiskt utvilad .
Tänkte gå ner och städa lite sen, vilket är ett måste när det är jul snart ! (enligt mina föreldrar)
Så lite bra att göra det idag, och leta strumpor . Tvättdag imorgon .
Och jag behöver städa, det är så att jag måste städa när nån annan har vart inne i mitt rum, det är inte för att va elak eller för att jag är äcklad . Utan det är för att jag är allmänt störd . Var sak har sin plats .
Ska nog inte göra nåt mer idag, blir en pyjamas dag för min del :) sjukt skönt faktiskt .
Det börjar allt bli lite julklappar under våran extremt fula julgran :P Men min syster får ju såklart fler än mej, som vanligt . Dottern som inte blev misslyckad . Bra att dom fick en iallafall .

Biina åker hem imorgon :[ kom på det nyss, så nu fick jag tårar i ögenen :'[
Jag vill ha Sabina här ! Hatar att du bor i Sthlm, men det viste du redan .
Älskar dig Sabina B. Andersson !



Smell you later .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0