- Historien om Sabina och Silfver

Jaa, då kommer stunden då jag ska berätta om hur vi blev vänner .
En rätt lång historia, men det har vart en jävla resa kan jag säga .
Helt jävla underbart !

2004 - Ett liv jag inte vill leva
Jag var då "vän" med en tjej i klassen, i början var allt normalt . Umgiks som vanliga vänner gör .
Men så förendrades allt . Gjorde jag inte som hon sa så fick jag skit för det, jag skolkade för att hon bad mej följa med nån stanns . Gjorde jag inte det så sa hon alltid att jag inte ville vara hennes vän, innerst inne så ville jag inte det . Men jag hade inte nån "bästa" vän, så jag blev svag och gjorde allt hon sa . Dagarna gick och jag mådde allt sämre, sluta äta och fick massa ärr på armen . Vilket jag skäms över . Bröt ihop hemma flera gånger . Så jag var inne hos skolsköterskan flera gånger, fråga alltid om jag hade nån att prata med . Vilket jag inte hade förutom min "vän" . Varje dag tänkte jag på att ta livet av mej, orkade verkligen inte hålla på så . Jag hatade mitt liv .
2004 - Räddningen
Det var så att Sabina hade börjat i våran klass, flyttat ner från Sthlm samma sommar (6 Juli, vilket är min födelsedag) . Vi gick båda i "egen valet" Måleri och skulptur, så vi pratade väl lite . Och sen kom våran lilla grej, vi slog varandra . Bitchslapa varandra så in i helvete, men det var rätt kul faktiskt . Började mer och mer umgås med henne och Marie, men det var inte populärt enligt min "vän" .
Sabina sa till mej att jag var tvungen att säga nej, men jag hade väldigt svårt för det . Sen gjorde jag det, sa att jag inte ville vara vän med henne längre . Shit i helvete va skit jag fick, skäll och jävelskap .
Sabina räddade mej från en tidig död, nästan som en skyddsängel . Min skyddsängel .
2005 - En ny början på livet
Fortsatte att umgås med Marie och Sabina, väldigt mycket . Skolan, efter skolan jaa, jämt . Det var alltid vi 3, sen kom dom andra barnen från Varnhem, Daniel, elias, Jakob, Caroline, P och så vidare . Många va det iallafall . Hade sjukt roligt . Men, jag och Sabina är lika envisa som 2 getter . Så det var mycket bråk mellan oss, men det var mest små bråk . Så vi blev vänner igen ganska snabbt, och vi bråka om att jag var ett svin också . Men det gör vi lite fortfarande . Men jag har aldrig haft så roligt som jag hade då, livet var underbart . Fanns inget som kunde förstöra nåt . Gjorde nästan alltid nåt på helgerna, eller så satt vi bara hemma hos nån och glodde . Men oftast så söp vi skallen av oss, många fylleminnen .
2006 - Det roliga verkar inte ta slut
Allt roligt fortsatte, skolan flöt på, festerna tog aldrig slut och jag hade dom bästa vännerna man kunde ha . Plus att jag hade träffat 1 miljon nya människor, så kompisar hade jag ju inga problem med . Fick t.ex kontakt med min "kusin", hennes farfar dejtar min farmor . Så vi säger att vi är kusiner .
Men jag mådde fortfarande dåligt, hade lite problem med mat och rakhyveln . Hade hemska humörsvängningar, vilket jag har nu med . Ångest hade jag med, men inte så farlig . Även fast jag fick mina utbrott så hade jag Sabina vid min sida . Kunde alltid prata med Sabina, kan jag nu med .
2006 - SommarAlkis och kanske slutet av en vänskap
Då var det skolavslutning, bort från teglaskolan, en sommar från gymnasiet . Den dagen var det äcklig mat, tårar, sprit och skratt . Och jag, en grinig Silfver . Men försökte hålla käften och se ut som en tysk hora . Om jag får säga det själv så var jag rätt jävla snygg den dagen, Sabina och jag hade vart i gbg någon dag innan . Skulle köpt klänningar men blev inte så, blev kjolar .
Åkte till Hultan, tyvärr så åkte jag hem . Vilket jag kände mej jätte dum för, lämna Sabina ensam . Förlåt .
Sen kom min födelsedag, och jag skulle ha fest . Jobbigt nog var det någon som sa till hela Skara att jag skulle ha fest, så det var folk överallt ! Men jag var full som ett svin och super glad, men inte mina päron . Oj vad skäll jag fick, men det sket jag i . Jag hade mina kompisar och öl, jag var nöjd .
Sen hade jag en fest till, mina päron var i Ullared . Ajaj, vilket misstag . Fy fan, datan blev stulen och jag fick skäll från alla håll . Utegångsförbud resten av sommarn, men det var bara några veckor . Typ 2 st elle nåt . Fick dock åka till Tobias fest i slutet av sommarn, vilket jag inte skulle gjort . Jag och Sabina hade vårt värsta bråk nånsin . Vi prata inte med varandra på hur länge som helst . Hemskt var det .
2006 - Matfestivalen i tårar
Skulle åka till matfestivalen med lite folk, förfest hos Marie . Hade en väääldigt låg profil, verka inte som nån ville ha mej där . Så jag va rätt tyst av mej . Satt där ett tag sen gick vi upp till bussen . Sabina drog undan mej till den andra busshållsplatsen, vi pratade och tårarna spruta . Hela vägen till Skövde, men sen va det som vi aldrig hade bråkat . Visst, man hade ju det i bakhuvet men det var nästan som vanligt .
-
Det var då lite av våran historia, hade jag skrivit allt så skulle jag fått sitta här i flera dagar . Men det har jag inte tid till . 

2009 - 9 Dagar kvar tills hon kommer hem 
Jobbigt nog så bor Sabina i Sthlm nu, pluggar jävel däruppe . Så vi träffas ju aldrig, men vi pratar ju i tele och har kontakt via msn . Men inte samma sak .
Hon kommer hem 17/12 . Längtar som fan ! Ska bli så sjukt underbart att få träffa henne igen, snacka skit och dricka kaffe . Det vanliga .

Det sista jag har att skriva är:
Sabina, jag älskar dej så extremt mycket att det inte går att beskriva . Hade du hjälpt mej så hade inte jag levt nu, jag är skylldig dej så hemskt mycket . Det ända jag kan ge dej är kärlek, från hjupet av mitt kalla hjärta .
Glöm aldrig bort det, för du kommer aldrig bli av med mej .




Smell you later

Kommentarer
Postat av: Världens bästa sabina

Nu har jag läst, om jag inte suttit i skolans bibliotek hade jag nog gråtit floder. Nu lyckades jag undan röja alla bevis av sorg genom att skylla på att jag fått något skit i ögat! Den 17 kommer jag ner och då ska jag dricka massa kaffe och spela en massa spel som jag vet att du inte vill spela, men som du kommer att spela med mig för att du älskar mig! Vi ska sitta och prata nostalgi vi ska minnas hur det var förr och vi ska glädjas över att vi fortfarande har varandra!!! Jag saknar och älskar dig Berit och vi syns snart <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

2009-12-08 @ 18:06:30
Postat av: Silfver

haha Viste att du skulle gråta ;P Nästan så jag gjorde det med när jag skrev det . Längtar som fan tills du kommer hem igen ! Älsklar dej <3

2009-12-08 @ 20:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0