- Inte lika ung längre

Lekt nyss med Sebastian . Då märkte jag att jag är inte lika ung längre .
Fast det kunde berott på att jag va ute och röka innan och det blev lite för jobbigt för mina lungor .
Men det va roligt iallafall, dansa lite :D

Imorgon är det julafton då, den dagen på året som jag hatar .
Träffa släkten, äta äcklig mat, få saker man inte vill ha och så vidare .
Nästa år blir det ingen julafton för mej, då drar jag härifrån . Vet inte vart men bort ska jag iallafall .
Det ända jag hoppas på är att jag får en ny mobil, för min vill inte fungera som jag vill !
Men God Jul iallafall, hoppas andra folk får en trevlig julafton .

Idag fick jag julkort från Sabina :]
Har väntat jätte länge ! Men äntligen fick jag det :) Så hon ljög inte ;P
Hon åker tillbaka till Sthlm idag :( VILL INTE !
Men om hon får lägenhet så tänker jag åka upp och hälsa på faktiskt . Stanna ett tag :P

Mamma ska till lill-britt idag, och lämna min julklapp till henne :)
Jag ska slå in några julklappar, mammas och mammas mosters .
Sen tänkte jag faktiskt kolla på Batman - The dark night . Älskar den filmer :D
Och jag är kär i Batman, min ända kärlek när det gäller pojkar :]

Nee, nu hinner jag inte sitta här längre ! Ska duscha sen med, igen :P
JULBAD VAFAN !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0