- Iskall promenad

Var nyss ute på långpromenad i det kalla vädret, men det var faktiskt skönt iallafall :)
Gött att komma ut lite utan Sebastian ! Slippa stanna överallt .
Jobbigt nog så suger Skara så det var knappt plogat någon stanns ! Fick hoppa runt lite .
Men fläsket fick röra på sej iallafall !
Blir en varm dusch sen när far min har kommit hem, så han får sätta sej och skita som han brukar när han har kommit hem !

Ska köpa lite lera sen :) orka ju inte göra det igår .
Har dock inte sovit nåt inatt :( kändes onödigt att ligga i sängen och rulla runt som en kåt larv !
Så jag gick upp och höll min mor sällskap :)
Men blir nog att vila lite sen, börjar bli rätt trött nu .
Blir dusch, föna håret och sen platta . Det är jobbigt att va tjej ibland . Men det bra är att vi har tuttar !
Oh, I love boobies ^^ <3

Nee, nu blir det faktiskt kaffe ! Varmt kaffe ^^

Jag tror Hubbe är arg på mej, harr inte pratar med honom på flera dagar :[ 

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0