- Jadu, älskade vän

Jag undrar, när ska vi träffas igen ?
Vi träffas aldrig längre .
Men när vi väl gör det, så känner jag en väldigt stel känsla .
Vilket jag tycker är väldigt tråkigt .
Du är en av dom underbaraste människorna jag känner .
Du får mej att skratta och le när du säger dina tokigheter .
För du är verkligen tokig, på ett bra och roligt sätt .
Jag älskar och saknar dej extremt mycket .
Joo, jag vet .
Jag kan va ett svin, ett jobbigt as, kan va extremt elak .
Men vi har kännt varandra i typ 5 år, på riktigt iallafall .
Visst, du kanske inte vet precis allt om mej . Och jag vet säkert inte allt om dej .
Men endel saker ska man hålla för sej själv .
Det jag var mest ledsen över när jag flyttade så var det att jag viste att vi skulle växa ifrån varandra .
Även fast jag inte ville tro på det, men det blir väl så antar jag . Hatar det .
Jag vet att jag är dålig på att höra av mej, men jag vill inte störa dej .
Ifall du har något annat planerat . Men du ska veta att jag blir sjukt glad när du frågar om vi ska leka .
Vet att jag aldrig följer med ut, men jag hatar krogen och endel människor du umgås med
Men det vet du redan . Och dom gillar inte mej heller, men det bryr jag mej inte om .
Och jag vet att jag är vääääldigt jobbig när jag druckit "lite" för mycket .
Men erkänn, jag är för jävla skön . Man blir ju som man umgås du vet .
Jag vet, väldigt patetiskt av mej att skriva det här . Men hur många läser min blogg liksom ? 
Vet att vi har 2 egna liv, men visst har vi haft förbannat jävla roligt ? 
Nu ska jag sluta skriva 
Jag älskar dej och saknar dej . Glöm inte bort det.
 

Smell you later  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0