- Jaha, spöken eller är jag galen ?

Det är så här att det knackar på min dörr ibland, men när jag öppnar så är det ingen där .
Hmm, börjar jag bli galen eller har vi spöken här ?

Jaa, har pysslat ihop en liten julklapp till Lill-Britt då .
Då blir det inge gnäll fan ! Maha
Har inte gjort mycket alls idag, besök av Biina bara .
Låg i sängen i 3 timmar förut, orka inte ens sitta upp . Helt död
Vet inte varför det blev så .
Kan va för att jag inte äter riktigt som jag borde . Äter väldigt lite, igen .
Ätstörningar försvinner tydligen inte, störande .
Jag är en dumfan

Imorgon ska jag upp kl 7, kuljul .
Ut i det kalla med hunden, fyfan . Blir varma kläder .
Kolla lite film imån kanske, skulle kanske gå till "stan" med far och leta julklapp till mor .
Men jag vet inte, får prata med gubben sen .

Marie, om du vill ha din julklapp så får du komma och hämta den .
Om du inte vill ha den så får du säga till .

Istället för Bu "knack knack"


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0