- Kapitlet är slut när det försvinner

Det är ju så här att jag har ärr från förr på min vänstra arm .
Vilket jag vill tatuera över för att sluta minnas den tiden, vill inte bli påmind varje gång jag har t-shirt på mej .
Så när det är borta så kan jag gå vidare på riktigt, slippa se skiten .
Jag skäms, det var en dum sak att göra . Sjukt dum .
Kalla mej emo eller va fan ni vill . Men när jag gjorde det så viste jag inte ens va emo var .
Men jag har slutat att göra det, ibland vill jag göra det men jag säger till mej själv att det är onödigt att förstöra mej själv på det sättet .
Gjorde sånt i typ 4 år, förstörde mej själv i 4 år . Patetiskt .

Idag är det torsdag, Sabina kommer hem idag :]
Imorgon hoppas jag på att hon kommer hit och myser lite med mej !
Kaffe, nostalgi, kramar och spela spel som jag hatar . Kan det bli bättre ?

Ska nog inte göra nåt idag, tror jag . Ingen aning faktiskt .
Fixa små detaljer på Maries julklapp . Måste fixas .
Uhm, nåt mer ? Nee, tror inte det faktiskt .
Få i mej lite mat, det är tydligen viktigt att äta ;O



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0