- Lera och mys

Jaha, har inte hänt allt för mycket idag .
Rätt skön dag faktist, mysig dag .
Lekt med lera, promenad och myst med Bastian !
Mitt lilla MysTroll ^^
Jag testa att göra rosor av leran, gick faktiskt bra tycker jag :)
Får gärna kommentera lite om min lerskit !
Imorgon blir det nog samma sak skulle jag tro .
Mys, lera och en liten promenad .
Blir nog en bra dag, slippa tänka på nåt .
Men nu kommer det lite bilder !

Min andra ros jag gjorde .

Mitt lilla mystroll ^^

Jaa, så här såg jag ut i morses . Usch


Berit Silfver - Ett svin med stil !

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Världens bästa sabina

jag tycker att du skriver allt för lite om din älskade vän Sabina som snart kommer ner och kramar om dig!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-08 @ 00:01:01
Postat av: Silfver

haha lovar att jag kommer skriva om dej idag älskling <3

2009-12-08 @ 08:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0