- Morgon Besök (ännu en gång)

Denna "morgon" blev jag väckt av Lill-Britt och hennes man Bengt-Åke .
Mycket trevligt må jag säga ! Det blev kaffe och bulle till frulle dock :P
Inte den bästa frullen direkt .
Men nu har dom dratt, så nu har jag då inget att göra . Som vanligt
Tänkte fråga far om vi kunde åka och köpa lera . Länge sen jag pillade med det :/
Då har jag nåt att göra ett tag iallafall . Fast jag skulle hellre ha kaffesällskap !
Mycket trevligare än att skita ner händerna, fast det är rätt kul det med :P

Ska nog inte göra nåt speciellt i veckan, blir mest slapp skulle jag tro .
Kanske skulle jobba lite på onsdag om det blev kris på skolan där mor jobbar ibland .
Men jag tycker ju då inte riktigt om barn, men det ska nog gå bra !

Nee, nu ska jag fjäska för far min :]
Hoppas på att jag kan få lite lera ^^

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0