- Morgonbesök och lite smått bakis

Blev då väckt av Biina idag, kl halv 1 eller nåt .
Syster kom ner med telen, Biina fråga om vi kunde leka en liten stund .
Och självklart tacka jag inte nej till det :) det var mycket trevligt .
Men nu sitter jag här med lite huvudvärk . Får skylla mej själv . Dumma Berit .
Jag äter ju knappt nåt så jag blir lite rund under fötterna rätt fort och lätt .
Lite dumt .
Ska nog inte göra nåt idag, kanske pyssla lite sen . Får se .
Tänkte faktiskt se hur man gör origami, kan vara kul att testa :)

Hmm, veckan,
- Julklapps köp med far . Till mor min då .
- Kanske träffa Biina en stund igen :) hoppas !
- Kanske få träffa Marie lite ? Det bestämmer hon själv, men hon har en julklapp som väntar på henne här !
- Slå in lite mer paket
- Försöka få i mej lite mer alkohol (vid juletid vill jag supa skallen av mej varje dag)
Hmm, nåt mer ? Vet inte

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0