- Naket är bäst !

Jaaa, oj vad jag älskar nakna män :]
Speciellt när dom dansar . NAKENDANS IS THAA SHIT !


Har fortfarande feber :( men tiggde till mej mammas 2 cider iallafall ^^
Det är ju ändå fredag ! Fast jag har druckit i typ 3 dagar nu, vill inte ha en nykter jul faktiskt .
Blir inte så nästa år, då tänker jag supa mej dyngrak ! HEL KALAS !

Nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på tv, jobbigt nog finns det inget att kolla på .
Endast skräp, som alltid .
Öhm, jag måla lite förut . Blev väl inte så jätte bra men det duger :)
Tänkte måla lite sen med, har inget annat att göra . Dött liv .
Fast jag har bara en canvas duk, får köpa en imorgon . Och lera :]

På onsdag ska jag upp vid kl 6 :/ mamma börjar jobbigt tidigt .
Sjukt jobbigt . Men väcker min syster vid 9 så går jag och lägger mej :)
Blir nog bra, behöver inte göra så mycket direkt . Ut med bastian och sen ge honom mat .
Kanske kolla på någon film eller skaffa lite sällskap kanske !? Nee, tror inte folk är vakna då :/

Men nu ska jag sätta mej och måla :)
Kanske lägger upp en bild sen om jag blir nöjd ^^

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0