- Nyår suger

Happ, nu har jag "planerat" min nyår .
Det blir en flaska Jack Daniels, jag och film .
Väldigt värt, men vem bryr sej ? Har gett upp hoppet om människor som kallar sej vänner .
Så nu skiter jag faktiskt i det här, om folk vill träffa mej så får dom höra av sej .
Jag är så sjukt älskad

Ska försöka bli trött tänkte jag, så jag kanske kan sova lite inatt .
Skulle vara sjukt trevligt ! Är fan trött jämt .
Gick upp vid 3 idag, är fortfarande trött som ett as .
Får springa runt valhall 20 gånger så kanske jag är trött sen .

Ne, nu får jag sätta mej och måla lite tror jag .
Då jag får gjort något idag .
Ha en fortsatt trevlig afton era Mongos

Smell you later .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0