- Nyår

Ett år är då snart slut, inget bra år för mej . Vilket inte är ovanligt .
Jag har faktiskt försökt att vara postetiv varje dag, men det är inte alltid det går .
Men idag är det ju dagen då man ska supa bort alla minnen från det året, och det tänker jag göra !
Kommer bli ensamt, men vem bryr sej ? Bättre att jag sitter här än att jag skämmer ut mina vänner inför hela skara .
Så jag ska dricka min sista öl, och sen hämtar jag min whiskey och sprite . FylleBerit !

Blev väckt vid 2 idag, tror jag . Blev väckt iallafall .
Gick och la mej vid halv 6, glodde på tv lite för länge . Men vilka bra program det är på natten ! INTE BRA !
Och jag låg och smsa :P med nån ? Snygg är han iallafall .
Men jag somna rätt gött faktiskt :D det är mycket varmt under barbie täcke kan jag säga ! Mumma

Hmm, nyårslöften då .
- Inte sluta röka
- Inte sluta dricka kaffe
- Inte sluta dricka alkohol
- Fortsätta vara snål
- Sluta ha för höga krav på killar
- Visa mina känslor bättre
- Vara mer posetiv
- Fortsätta att vara mej själv

Det var nog bara det ? Kommer inte på nåt mer iallafall !
Säg till om nån har nåt som dom vill att jag ska förbättra ! Finns nog massor .

SKÅL OCH GOTT NYTT ÅR !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0