- Seriöst, lyft på ditt feta arsle

Jaa, jag är rätt irreterad faktiskt . Lata jävla människor jag bor med .
Vet inte hur mycket jag får göra för alla andra kollar tv, vilar, segar vid datan eller bara sitter .
Varför ska jag behöva plocka efter alla andra ? Vi är faktiskt 4 st som bor här .
Jag är 19, snart 20 år . Ska jag verkligen behöva plocka efter vuxna människor ?
Visst, jag kan gärna göra det på morgonen när jag är ensam . Då har jag nåt att göra .
Men inte resten av dagen ! Då vill jag göra saker för mej, lång promenader, ut och fota, pyssla, rita, måla .
Kan ju inte göra nåt sånt längre, måste gå runt här och leka förelder . Längtar tills jag kommer härifrån .
Det är ingen mer än jag som leker med Sebastian varje dag, jag gör det flera gånger per dag !  
Visst, jag har vart ett lat svin . Men hur gammal var jag då ? Nu tar jag ansvar .
LYFT PÅ ERA FETA ARSLEN FÖR HELVETE !
Kan berätta att det ser förjävligt ut i köket, men jag tänker inte röra nåt där inne .

Nu sitter jag och dricker kaffe, funderar på att städa lite faktiskt . I mitt rum .
Det är mest kläder som ligger på golvet, inte så mycket att städa .

Imorgon ska jag upp tidigt igen, rätt gött faktiskt .
Sätta mej att måla lite, skicka iväg ansökningsblanketterna, ut med Bastian och så vidare .
Blir nog bra .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0