- Trött i ögat

Jaa, snart dags att sova faktiskt . Är rätt trött :/
Men tänkte gå upp tidigt imorgon för att gå ut och gå :)
Blir en timmes promenad i kylan ! Om vädret inte är allt för pissigt .
Det är väl typ det ända jag ska göra imorgon tror jag .

Frölunda vann idag ! Så jävla underbart :D
Dom brukar inte vinna när jag kollar på matchen, men idag gjorde dom det ! (elle igår då)
Skrek så mycket så att rösten nästan är borta dock :P Satt också och kolla efter min söta vän Marie :)
Men såg henne inte :/ Men det var ju rätt jävla mycket folk :P
Marie, glöm inte bort att jag älskar dej

hmm, idag idag idag .
Har inte hänt mycket alls, skulle köpa lera men jag orka fan inte resa på mej .
Va dötrött idag, så vilade lite i fotöljen istället ^^ DÖSKÖN !
Sen har jag bara slappat och kollat hockey .
Mor Stina ska köpa en flaska Jack till mej :] som jag ska ha på nyår, min ensamma nyår .
Yeah, that's life Fucker .

Babe, I miss you like crazy !

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

<3 Även om jag inte svarade på smset hoppas jag att du förstår att du är välkommen att gå ut med mig på nyår, sov när jag fick det och orkade bara inte svara just då :P <3 Love ya baby!

2009-12-29 @ 16:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0