- Uppe med tuppen ! igen

Nej, jag kunde inte sova riktigt inatt heller .
Vakna vid halv 3 första gången, gick upp och pissa .
Sen vakna jag vid halv 7 . Då sket jag i att ligga där och se dum ut !
Gick upp och drack kaffe med min mor istället .
Ingen större ide att gosa med Sebastian, han är så morgongrinig !

Idag, hmm . Det regnar .
Blir ingen långpromenad med mor och hund .
Har ingen större lust med det, men känner för att baka .
Jaaa, kanske skulle baka en liten kaka ?
Tror inte det blir så för min mamma är tråkig ! Aahh !
Får väl glo på film, ensam och övergiven .

Imorgon kommer det lite släkt, hmm . Hästballe .
Tycker inte om när det är släkt här, det suger .
Men får sitta i mitt rum och uggla, nån som vill joina ?

I’m on my own, nothing can go wrong when I’m standing strong

Smell you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0