- Varm choklad och ostmackor

Idag gick jag och min syster en liten promenad med Sebastian ^^
Visst att det va lite kallt men solen var framme så det va lugnt .
När vi kom hem fick vi varm choklad och ostmackor :) kolla på Grinchen samtidigt .
Svena gött ^^

La upp bilder på mitt pyssel på den andra blogg, får väl se om nån kollar på det :P
http://pysselberit.blogg.se/

Ska kolla på Stardust sen tänkte jag, har sett den flera gånger men den är bra :)
Har inte så mycket annat för mej faktiskt .
Blir några öl med faktiskt . Som igår .

Pappa och jag ska köpa julklappar i veckan, till mor .
Dom skulle tydligen köpa julklappar imorgon, då blir jag ensam med min syster . Blääh
Någon som vill dricka kaffe med mej då ? Kolla film kanske ?
Ring isåfall .



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0