- Vi vill ha glada miner eller inga !

Hahahahahaha
Jaa, folk pratar ju väldigt mycket om glada och ledsna grisar .
Men endel har ju inte riktigt förstått att endel grisar föds till mat, till oss .
Dom kan inte släppas ut, då dör dom .
Folk har sett bild på att en gris äter på en annan, men grisar äter allt .
Och om en gris dör så äter dom andra på den, vilken gris som helst . Även dom som har ett "fritt" liv .
Haha, och hur i helvete kan nån veta om grisen var ledsen eller glad ? Dom blir bara 6 månader också .
Hur vet ni ens om grisen kan känna sånt ?
Men jag är ju lika patetisk, jag vill ha en gris med stil . Precis som mej själv ! SVIN MED STIL !
Haha, nee . Jag bryr mej inte om ifall grisen grät eller skratta när den dog . Gris är mat i mina ögon .
Gött är det med, även fast kossa är godare .
Jaa, jag äter kossa, kalv, häst, gris, fisk, kalkon . Men inte kyckling, gillar inte kyckling .
Ska testa lamm också, och vilt . Typ Bambi och Stampe .
Ne men seriöst . Så som ni tänker funkar inte, ni vet inget om djuren .
Ni har tittat på för mycket tecknat, tror inte att djuren tänker som oss . Dom pratar inte heller så vi förstår .
Sluta titta på tecknat och kom till den verkliga världen .

Jaa, mina åsikter står jag för . Gnäll hur mycket ni vill . F.U

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0