- Wiiiih

Jaaao, sov faktiskt hela natten :)
Men jag hade vart vaken i 19 timmar typ :/ och innan det hade jag bara sovit 4 timmar
Så jag va rätt död, men nu är jag vaken igen . Upp tidigt imön så får lägga mej tidigt idag .

Ska snart ut på en promenad med Sebastian, finns då fan inget att göra inne .
Men ska bli rätt skönt . Brukar vara skönt .
Vet inte vad jag ska göra sen, blir väl rätt lugnt skulle jag tro .
Kanske nån film eller nåt . Får se .

Igår blev jag så förbannad på min syster så jag slog min hand blå i golvet .
Sömnlösa nätter gör min hjärna lite mosig . Myspys .
Jag har svin ont iallafall, lyckat Silfver !

Nee, nu åker kläderna på och jag vandrar ut !
Ha en trevlig dag

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0