- BATMAN KVÄLL ! <3

Ikväll klockan 21:00 ska jag kolla på Batman ^^
2 Batman filmer idag :D och imån är det en ^^ Fan va underbart !
Jag är kär i Batman !

Skulle åkt till travet, druckit öl och spelat
Men vädret är kasst, så jag tänker dricka öl och spela på ponnisarna hemma xD
Kommer la inte vinna men kan va lite kul ändå :P

Och nu såg jag att det var Star Wars på tv4 ! :O KÄRLEK !
Hrm, jaa jag är en tönt !
Superhjältar och Jediriddare gör mej glad !
Alltid gillat Star Wars, när jag kom hem från skolan kolla jag alltid på det .
Åt mina torra mackor och kolla när Luke rädda rymden från Darth Vader och kejsare Palpatine
Va mysigt det var när man va lite :)

Smell you later !



Enjoy FUCKERS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0