- Blööh feber !

Idag har jag bakat kladdkaka, me min mor :P
För att jag är sämst och kan varken laga mat elle baka XD
Så jag kommer klara mej galant när jag flyttar !

Sen efter maten gick jag och la mej, sov typ 3 timmar
Mardrömmar, mardrömmar och åter mardrömmar >_<
Nån gång måste dom väl försvinna !?
Iallafall, för en stund sen så fika vi me kladdkaka och äppelpaj ^^
Mycket trevligt

I veckan händer det inte så mycket, ska rita imån hade jag tänkt
Så ska vi ringa farbror Gunnar :) så får jag min HÖGRA underarm tatuerad
För Fredrik och hans styvson är segast i världen (värre än Kim)
Så jag får väl ringa Fredrik och skälla på honom ! XD
Och jag tänker faktiskt be Sabina komma på en kopp kaffe hemma hos familjen Mongo (här asså)
Sådetså ! X]

Btw, jag har haft feber i ca 3 dagar 0.o

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0