- Det var ju lite onödigt Silfver !

Just nu är klockan 03:23, och jag ska upp om ca 2 och en halv timme !
Det var ju lite onödigt att sitta uppe så sent !
Men jag orkar inte fixa sängen, byta om, gå upp på toa, röka och sådant segt >_<
Och det känns onödigt att gå och lägga sej i en tom säng :/
Fast jag har ju nallen, men inte samma sak tyvärr !
Anledningen till att jag ska upp tidigt är den att päronen jobbar, och bastian behöver mat och gå ut .
Men jag väcker Mia vid 9, så får hon gå ut me honom lite senare så jag får lite sömn !
Och jag måste duscha me, luktar apa XD
Dom senaste 2 veckorna har jag sovit piss dåligt ! Har tagit mellan 1-2 timmar för mej att somna :S
Helt jävla mongo !

Vet inte vad jag ska göra mer senare idag, blir väl sega framför tv:en elle nåt sådant
Film kanske ? Vem vet

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0