- Drop dead

Inte hänt mycket denna vecka, lite släkt va här -.-'
Störande som fan ! Kunde inte göra nåt som jag brukar
Inge cigg och kaffe på morgonen på balkongen, inte gå runt i kallingar o t-shirt hela dagarna, inte ens på tvättdag !
BLÖÖÖÖÖH !
Men nu har dom dratt hem :D UNDERBART !

Imorgon blir det klippning, förstår inte riktigt varför (?) aja, får väl se hur det ser ut sen XD
Har aldrig vart nöjd när jag klippt mej, förutom när jag klipper mej själv XP

Inget händer väl i helgen heller tror jag, har ingen speciell koll på vad jag ska göra
Går ba runt och glor lite smått vilsen
Elle ska åka te Spiken på söndag och äta mat, för farmor fyller år :S

Ska nog kanske flytta igen, till en lägenhet mer i "centrum", typ vid willys
Pappa ska ringa på den sen, så kanske ska gå och kolla på den
Om jag ska va ärlig (vilket jag alltid är) så orkar jag inte flytta me familjen Mongo
Jag är trött på dom, blir snart galen !

Drop dead M. Fucker

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0