- Fucked up brain

Hmm, helgen var väl okej antar jag
Hände inte så mycket som vanligt :P glodde film o sådant
O några öl blev det ^^ men dom tog slut fort !

Nu sitter jag ba här o segar, kollar på Paradise hotel Danmark
Det är faktiskt väldigt roligt ! Kollar alltid på det, därför sitter jag uppe hela natten XD

Händer väl inge speciellt i veckan, ska tydligen klippa mej på fredag :/
SEGT ! Tunna ut skiten ska jag göra iallafall :P inte jag som betalar så jag bryr mej inte !

Har inte så mycket mer att berätta denna afton, som vanligt
Händer inte så mycket i mitt liv

SNART DAGS FÖR TATUERING ! :D

Smell you later !

Kommentarer
Postat av: Karolina

jag behöver tjocka på mitt hår. hah säger man så?

jag kan ju få lite av dig!

2009-07-28 @ 05:50:40
URL: http://karolinathorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0