- Rasta Freedom

Idag så fick jag mina mjukisar ! :D
Med rasta färgerna :) svarta me rasta färgerna asså :P
As mysiga ^^ lite stora, men så ska mjukisar va !
Och jag fick mina nya solglasögon, nu har jag 3 par :P
Helt onödigt, men jag e tjej och vi köper onödiga saker XD
Det vi inte har, det vill vi ha . Även fast vi inte behöver :P
Behöver nya skor me, för mina Converse ger mej skoskav :(

På lördag ska jag till Stochampionatet :)
Spela och dricka öl ^^ om vädret tillåter, vilket jag hoppas !
Funderar på att beställa tid till piercing med, i kinderna
Så vi får väl se va som händer, min mor gillar det inte XD som vanligt
Ska väl inte göra så mycket i veckan annars, elle gå ut och gå
För jag har gått upp ett kilo :O jävla pizza ! Blir sallad och lax idag, mumma ^^
Funderar på att kolla film sen, men vet inte vilken

Jag e så trött på kärlek, mellan kille och tjej asså
Om dom fulaste människorna kan hitta nån, varför kan inte jag det !?
Så jävla elak och äcklig kan jag väl inte va !?
Visst att jag e kräsen, men det e vi alla !
Vill ha en tatuerad, piercad, rakhårig elle skallig pojke .
Och han ska va längre än 180, helst över 185 .
Så svårt ska det väl inte va att hitta en sån !?
Alla tatuerade pojkar jag har träffat e för korta !

BAAAAH !

Smell you later M. Fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0