- Hmm . . .

Sov inget inatt, igen . Pallra mej upp ur sängen vid halv 9, Kaffe och cigg på balkongen som alltid, tog på mej kläder .
Sprang runt och leta efter pappret, fyllde i pappret . Drack lite mer kaffe och tog några fler cigg .
Och sen bar det iväg till arbetsförmedlingen >_< Satt där och vänta i typ 10 min, va klar där efter 30 min typ .
Vandra hemåt i värmen, av me kläderna innanför dörrn . Drack vatten, gosa med bastian, sega vid datan i typ 5 min .
Sen ner till min iskalla säng ^^ myspys fan, Sov några timmar, åt lite mat, ner till sängen igen .
Men jag är fortfarande halvdöd >_< Sängen snart kanske ?

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, får väl se . Har inge planerat iallafall .
Sega och glo film på lördagen antar jag, och hoppas på en öl eller 2 .
Försöka hitta någe och äta med kanske .

Nästa vecka händer väl inge speciellt, arbetsföremedlingen igen kanske ?
Men sedan på helgen blir det nog Töreboda festivalen ! BEACH BOYS !
Fyfan va nice ^^ höjdpunkten i min sommar XD
Sedan är det fördelsedag, och ingen är hemma .

Smell you later . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0