- "Normal" ?

Varför kan inte jag få vara nån annan ?
Varför måste jag alltid förstöra allt ?
Varför kan inte jag få vara som alla andra ?
Varför måste jag få ångest och bli nojig jämt ?
Varför kan inte jag få leva ett normalt jävla liv ?

Varje dag går jag igenom ångest och osäkerhet . Det förstör min vardag .
Kan inte göra allt som jag vill, får panik om jag ska göra nåt "nytt" .
Alltid nåt jag förstör, varenda jävla dag . Min mor litar inte på mej längre .
Hon ringer inte banken så jag kan få mina pengar, men jag har en teori varför .
Hon tror att jag kommer köpa, vi kan kalla det "frihet" .
Köpa lite "frihet" och åka till min lillebror .
Men så är inte fallet, jag behöver mina pengar så jag kan åka härifrån några dagar .
Bara för en helg vill jag komma härifrån, bort från lägenheten .
Jag städa hela lägenheten, för 100 kr för att spara pengar så jag kan åka iväg .
Vet att jag har pengar på kontot .


Ge mej en chans, en ända liten chans .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0