- Så duktig !

Idag har jag vart ute och gått 2 gånger ! 45 minuter båda gångerna ^^
Första gånger va det me mamma o lillasyster, o andra va det me hela familjen mongo
När vi gick våran kvällspromenad så såg bastian en hare, och då försvann han i det högra gräset ;P
Sprang runt i typ 5 minuter, mia fick cp XD börja nästan lipa
Sen så stak han upp huvet :P och kom tillbaka jätte nöjd utan hare :P
Inte första gången det händer, en gång innan va det kl 4 på morgonen och jag va inte nykter
men så tänkte jag att jag skulle gå en sväng me hunden, och då försvann han XD
Men han kom tillbaka :P

I helgen händer det väl inte allt för mycket, ensam hemma en stund på lördag kväll .
Sällskap någon !?
Men får väl se va som händer .

Smell you later M.Fuckers !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0