- Shorts en kall morgon !

Jag rekommenderar inte att gå ut och gå i shorts o t-shirt på morgonen !
Det var inte alls varmt, men jag har inga rena kläder :P
Och hunden har sina "behov" att göra .

Igår flytta min mor över mina pengar ^^
Ännu en gång så har jag massa pengar :D
ÄNTLIGEN !

Va på arbetsförmedlingen igår, information om jobbgaranti för "ungdomar"
Jävla cp människor !
Dom som har gymnasieutbildning för 130 kr per dag, dom som inte har det får 50 kr per dag :S
Så mor min blev arg, och skulle ringa försörjnings skiten . Sa hon iallafall .
Och hon skulle ringa nån gubbe me . Jag vet inget . . .
Men hon sa att vi skulle försöka fixa lägenhet till mej, vilket jag inte har nåt imot !
Haha men far min tycker inte om det :P
Berit Silfver är pappas lilla flicka fortfarande XD sorligt

Smell you later M. Fuckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0