- Ett jobb tack !

Denna dagen har vart väldigt sömnig, sov inget inatt :(
Så drack lite kaffe me min moder på morgonen :)
Sen vid halv 8 så fick bastian mat, o så fixa jag lite frukost till mej själv
Och sen starta jag en film, Batman :P
Gick ut me sebastian, sen bar det av till min iskalla säng . Sov till halv 1 typ .


Sen vid 2 gick jag och mötte min moder, och sen gick vi till arbetsförmedlingen
Bara krångel ! Fitt internet !
När vi var på väg hem, typ vid blå kiosken så stannade en röd bil
Och i denna röda bil kom 2 st av mina bästa små barn ut :)
Sabina och Marie <3
Det blev kaffe och massa prat, som vanligt ^^
Imorgon hoppas jag på att jag får besök av min blonda vän

Smell you later !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0