- The neverending story <3

Just precis så satte jag på Den oändliga historien 2 :)
En av dom bästa filmerna jag har sett ! Kolla massor på den när jag va "yngre" ^^

Idag fick jag brev från afm :P
16 April ska jag dit. 08:30 ! då har jag ju knappt vaknat :S 
SEGT !

Idag ska jag nog va hemma, om ingen är villig att bjussa mej hela kvällen :P 
Vilket jag inte tror, för jag känner ingen med pengar :/ 
Det är därför jag behöver ett jobb, för jag hatar att snylta från andra . 

Nu vill jag ha en pojkvän ! Hatar att va ensam :/ 
Och det finns inga intressanta pojkar i Skara :S 
Bara sexbesatta och ytliga fula människor ! 
Eller det finns ju en, hrrm :S
Men honom känner jag inte så väl :/

Smell you later ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0