- :'[

Happ, IFK förlora . Jävla skit :[
Jag är sjukt ledsen, vet inte vad jag ska göra
Skulle fan legat kvar i sängen hela dagen
Då hade dom säkert vunnit
Helt lam, vill inte göra nåt, vill inte träffa nån, vill inte ens prata .
Vill ligga under sängen och gråta blod
Min dag är förstörd :'[
Låter rätt patetisk jag vet, men jag älskar fotboll

--

Har inte gjort nå speciellt idag . . .
Var och handla me min mor förut, fick skäll av pappa för att vi va sega på coop
Kul kul, det va ju verkligen mitt fel . . .
Och jag skiter i om maten bränns vid, det smaka skit iallafall
Så Fuck you gubbjävel .

Tänker inte göra nåt mer idag, glo tv och kanske film
Usch va jag vill härifrån just nu . . .
Försvinna några månader/år . Hatar fittSkara !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0