- Biina Bo <3

Idag ringde jag till Sabina :)
Vilket jag har tänkt att göra jätte länge :/
Vi prata om allt och inget typ .
Men så prata vi lite om min lilla flytt till Malmö om nåt år
Lite av vårat samtal, typ, kommer inte ihåg riktigt allt .
(Förklarade först hur jag skulle göra . Axvall först sen Malmö)
Biina bo - Det kommer säkert gå bra
Berit - Men jag känner ju inte en jävel där nere
Biina bo - Det gjorde inte jag heller när jag flytta till sthlm
Berit - Men du kände folk där från innan !
Biina bo - Joo, men man träffar nytt folk
Berit - Men dom kanske kommer tycka att jag är konstig
Biina bo - Men Berit, det gör alla
Berit - Haha joo men dom kanske tycker att jag är konstig på ett dåligt sätt
Biina bo - Nej då, det kommer bli jätte bra

Annars har jag inte gjort nå speciellt idag .
Färgat håret ba, rätt dött här faktiskt .
Skara i all ära .
I helgen händer väl inget heller .
Kulkul

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0