- Finns inte mycket att säga

Jaaaaao, vakna vid 11 idag .
Riktigt jävla gött kan jag säga . Fick sova lite längre, ingen Arja .
Blir nog film om en stund faktiskt, elle så dammsuger jag .
Jag vet inte, behövs dammsuga . Jag skitar ner .
Annars ska jag väl inte göra nåt idag, eller ?
Kommer faktiskt inte ihåg om jag har planerat något .
Tror inte det .

Men jaaa, fortfarande lite små trött på människor som inte kan hålla käften .
Man har ett val, fortfarande acceptera elle dra . Skiter i vilket .
Orden normal och perfekt är så sjukt onödiga . Den idioten som kom på dom orden borde skämmas .
Man kan varken vara normal eller perfekt, elle inte jag iallafall .
Vill inte vara någon jag inte är . Sluta irretera mej .
Din förlust inte min . F.U



Smell you later .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0