- Fy fan vilka dagar

Det är andra dagen Arja är här, och jag får snart spel !
Igår sket hon inne och idag förstörde hon en matta .
Men det finns 100 andra saker hon har gjort med, innan detta .
Finns ju fan inge vett i hundfan ! Blir fan galen .
En grej till och jag bryter ihop, seriöst .
+ att det finns mycket annat som är helt cp här i familjen !

Långpromenad med Arja idag, annars har jag inte gjort så mycket .
Somna förut när jag kolla på Aladdin .
Drömde som fan ! Så sjukt verkliga drömmar, hatar det !
Aahh ! Flippar !

Jag behöver semester från Skara .
Långt bort åt helvete !

Berit Silfver - Jag är faktiskt nåt mer än en slagpåse .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0