- Inte helt säker än

Nu har jag funderat hur jävla länge som helst !
Men det lutar faktiskt vääldigt mycket åt plugga i Malmö .
Är sjukt sugen på det och jag kommer ju härifrån .
Väldigt långt härifrån, men varför inte ?
Va har jag att förlora egentligen ?
Kommer väl fortfarande ha kvar kompisarna här och familjen .
Tror inte dom kommer glömma bort mej :P
Kanske blir skåning i ett år :) vilket jag inte har nåt imot !
Älskar skåne !


Iallafall !
Har inte gjort nåt idag, blev väckt av Sebastian ^^
En morgonpuss fick jag :P väldigt trevligt
Myste lite i sängen sen gick vi upp och rökade .
Tog äckel kaffe ! USCH FY FAN !
Då vände sej magen nästan ut och in !
BLÖÖÖÖH !

Helgen blev inte som jag ville :/
Vilket sög kaninpung .
Så jag fick glo på film ensam, dricka öl ensam och så vidare .
Men det fick duga ! Inatt kolla jag på skönheten och odjuret ^^
Gullig jävla film fan !
Igår rita jag lite me, typ hur jag ska ha det på väggen .
Får väl se hur många gånger jag ångrar mej :P

I veckan händer väl inget, ska ringa tatueraren imorgon !
Så jag får det gjort, längtar som fan !
Kanske får lite besök av Marie på tisdag :)
Vilket jag verkligen hoppas på !

Har inge mer att säga . . .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0